Друкована продукція

вчителів школи

Логачевська С.П.

  1. Самый трудный вариант. Учительская газета 26.03.1985г
  2. Переваги диференціації. Радянська освіта. 6.03.1987р.
  3. Наш друг – газета. Кіровоградська правда. 16.11.1983р.
  4. Весна, що в клас прийшла. Радянська освіта. 1.07.1984р.
  5. Про працю найменших. Кіровоградська правда.1978р.
  6. Диференціація навчального процесу у початковій школі. Освітянське слово, 1996р.
Журнал «Початкова школа»
  1. Диференційований підхід до навчання. №5,1987.
  2. Растить людей труда. Начальная школа, №4, 78.
  3. Правила для учнів – основа морального виховання, №2, 81р.
  4. Ідейно-патріотичне виховання молодших школярів, №7, 83р.
  5. Особливості оцінювання знань, умінь і навичок учнів, №1,85р.
  6. Диференційований підхід до навчання, №5,87р.
  7. Елементи НОП в роботі молодших школярів. Начальная школа, №12,88р.
  8. Можливості розвитку для кожного, №4, 82р.
  9. Індивідуалізація завдань для шестиліток, №2 90р.
  10. Таблиці з диференційованими завданнями з математики для 1,2 класу чотирирічної школи, №8, 93р.
  11. Прийоми і способи диференціації на уроках математики в межах одного класу, №1, 93р.
  12. Використання матеріалу підручника з рідної мови для диференційованих завдань, №8,90р.
  13. Диференційоване навчання на уроках математики в 1 класі, №12,94р.
  14. Самостійна робота над задачами, №1, 98р.
  15. Індивідуалізація завдань на етапі закріплення знань з математики. №4, 98р.
  16. Взаємозворотній зв’язок.№3, 99р.
  17. Тренувальні вправи з математики, №2,99р.
  18. Методичні рекомендації до посібника «Вчимося розв’язувати задачі» для 1-2 класу,№11, 2000р.
  19. Диференційоване навчання на уроках математики, №10, 2001р.
  20. Диференціація домашніх завдань з математики, №7, 2003р.
  21. Методичні рекомендації до посібника «Вчимося розв’язувати задачі» для 3 класу,№11.
  22. Методичні рекомендації до посібника «Вчимося розв’язувати задачі» для 1класу,№3,2003р.

23. Повторення простих задач у 2 класі, № 11, 2003

24. Диференціація завдань на уроках розвитку мовлення, № 5, 2004

25. Критичне мислення і диференціація на уроках читання, № 7, 2004

26. Диференціація на уроках природознавства в 3 класі, № 9, 2005

27. Індивідуалізація на уроках навчання грамоти, № 2, 2006

28. Диференціація – одна із форм інтерактивного навчання. № 10, 2006

29. Дидактичний матеріал до уроку розвитку мови в 2 класі, № 3, 2008

30. Інтегрований урок – цікава економіка в 3 класі з елементами диференціації, № 9 2008

31. Методичні рекомендації до посібника “Вчимося розв'язувати задачі” для 2 класу, № 5, 2003

32. Творче використання спадщини Сухомлинського, № 9, 2010

33. № 9, 2010р. Творче використання спадщини В.О.Сухомлинського

34. №10, 2010р. (продовження) Творче використання спадщини В.О.Сухомлинського

35. №4, 2011 р. Використання матеріалу підручника для диференційованих завдань.

36. №10, 2012р. «Використання типів пам’яті для розв’язування задач»,

37. № 1, 2013р. «Робота з обдарованими дітьми»,

38.№3, 2013р. «Підготовка до школи дітей, які не охоплені дитсадком»

39. №12, 2013р. «Індивідуалізація завдань для першокласників при розв’язуванні задач»,

40. № 1, 2014р. «Математичний гурток в 1 класі»,

41. №2, 2014р. «Індивідуалізація завдань для другокласників при розв’язуванні задач»,

42. №3 2014р., «Як «не загубити» жодного першокласника на уроках математики».

43. №3 2015р. «Узагальнення вивченого у 4 класі. Перетворення іменованих чисел»

44. №4 2015р. «Тестові завдання з математики для 2 класу»

45. №12, 2015р. «Проект «Вогонь – друг чи ворог»»

46-47. № 2, №3, 2016р. «Підготовка школярів до самостійної роботи на уроках рідної мови в 3 класі»

48. №3, 2016р. «Тестові завдання з математики для 3 класу»

49. №6 2016р., «Науково-дослідницька робота «Таємниці Блакитного озера»»

Журнал «Початкове навчання і виховання» №3 2016 р. «Диференціація на уроках розвитку мовлення»

Посібники, рекомендовані Міністерством освіти і науки України.

1. Методичні рекомендації “Диференційований підхід до розв'язування задач” – Кіровоград, 1994.

2. Дійти до кожного учня, Київ, Радянська школа, 1990.

3. “Мій помічник з математики” для 1 класу, Донецьк, 1998.

4. “Мій помічник з математики” для 2 класу, Донецьк, 1999.

5. “Мій помічник з математики” для 3 класу, Донецьк, 1999.

6. “Вчимося розв'язувати задачі” для 1-(2) класів, Видавництво Початкова школа, 2000.

7. “Вчимося розв'язувати задачі” для 3 (2) класів, Видавництво Початкова школа, 2000.

8. “Вчимося розв'язувати задачі” для 3 (4) класів, Видавництво Початкова школа, 2000. Перероблені і доповнені видання згідно нової програми.

9. “Мій помічник на уроках математики” для 1 класу, Видавництво “Л.С.К.”, 2002.

10. “Мій помічник на уроках математики” для 2 класу, Видавництво “Л.С.К.”, 2002.

11. “Мій помічник на уроках математики” для 3 класу ч. 1, Видавництво “Л.С.К.”, 2002.

12. “Мій помічник на уроках математики” для 3 класу ч. 2, Видавництво “Л.С.К.”, 2002.

13. “Мій помічник на уроках математики” для 4 класу ч. 1, Видавництво “Л.С.К.”, 2002.

14. “Мій помічник на уроках математики” для 4 класу ч.2, Видавництво “Л.С.К.”, 2002.

15. “Вчимося розв'язувати задачі” посібник для 1 класу, Видавництво Початкова школа, 2003.

16. “Вчимося розв'язувати задачі” посібник для 2 класу, Видавництво Початкова школа, 2003.

17. “Вчимося розв'язувати задачі” посібник для 3 класу, Видавництво Початкова школа, 2003.

18. “Вчимося розв'язувати задачі” посібник для 4 класу, Видавництво Початкова школа, 2003.

19. “Мій помічник з розвитку мовлення” посібник для 2 класу. Видавництво “Абетка”, 2004.

20. “Мій помічник з розвитку мовлення” посібник для 3 класу. Видавництво “Абетка”, 2004.

21. “Мій помічник з розвитку мовлення” посібник для 4 класу. Видавництво “Абетка”, 2004.

22. “Диференціація у звичайному класі” за редакцією О.Л. Савченко, Донецьк. 1998 Посібник визнано одним з кращих серед поданих на конкурс організований Міністерством освіти і науки України та Міжнародним Фондом “Відродження”.

23. “Методика диференційованого навчання” /150 фрагментів уроків мови і математики в 1-4 класі з елементами диференціації , “Абетка”, 2006.

24. Третє видання навчальних посібників “Вчимося розв'язувати задачі” для 1, 2, 3 класів. Посібники з грифом Міністерства освіти і науки України.

Мітякова О.Л.

  1. Фрагмент уроку з теми «Їжа» //Англійська мова та література 2007р. №.16 (170)
  2. Стаття «Критичне мислення. Рекомендації до написання твору.» //Англійська мова та література, 2006 № 11 (129)
  3. Стаття «Використання пісень, віршів для навчання граматики» //Англійська мова та література, 2007 грудень, № 34 (188)
  4. Стаття «Навчаємо уявляти та креативно мислити» //Англійська мова та література, 2012 лютий, № 5 (339)

Попова Л.В.

  1. Метод проектів як засіб виховання громадянина //Доба. 2006р. №1.
  2. Метод проектів як засіб виховання громадянина // Громадянська освіта. 2006р. №6.
  3. Метод проектів як засіб виховання громадянина // Благовіст. 2006р. №2.
  4. Метод проектів у системі громадянської освіти школи // Вісник програм шкільних обмінів Посольства США в Україні. 2007р. №32.
  5. Проект «Збережемо наше озеро». Проектний підхід до компетентнісно спрямованої освіти// Науково-методичний збірник. Т.1. Запоріжжя
  6. Проектна діяльність в акмеологічному просторі школи// Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції. Кіровоград. 2012р.
  7. «Проектна діяльність в акмеологічному просторі школи». Матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції «Інноваційні технології як чинник оптимізації педагогічної теорії і практики» Херсон, жовтень 2012р.
  8. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції « Компетентнісні засади змісту освіти в 11 річній школі» Київ, 2013р.

Кабанець Н.Г. «Чому одяг є виявом індивідуальності», «Що треба пам’ятати, відвідуючи хворого». «Шкільний світ» № 20-30 2008р.

Коваленко В.І. Он – лайн журнал вид. «Основа» Конспект уроку трудового навчання.

Чудна Л.І. Конспект уроку з української літератури «Сковорода», учительський журнал он – лайн видавництва «Основа» 2013р.

Кiлькiсть переглядiв: 491

Коментарi