Історія закладу освіти

Історична довідка:

• До 1968 року школа називалася Олександрівською восьмирічною, хоча частина навчальних корпусів уже знаходилась в селищі Балахівка;

• У 1968 році школу переіменовано в Балахівську;

• Із 1959 року упродовж 29 років директором школи був Федір Єлисейович Шаповалов;

• Із 1988 року до листопада 2014року колектив школи очолював Іван Іванович Швиданенко.

  • Із 01.09.2017 року школу реформовано у Балахівську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів, філію Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів

Адміністрація школи

• Людмила Борисівна Кудрик – завідувач філії

Людмила Вікторівна Попова – заступник завідувача філії з навчально-виховної роботи

Педагогічний колектив
якісний склад

• Вчитель-методист – 1;

• Відмінник освіти України – 2;

• Старший вчитель – 3;

• Спеціалісти вищої категорії – 7;

• Спеціалісти І категорії – 3;

• Спеціалісти ІІ категорії – 1;

• Спеціалісти - 4

Проблемне питання, над яким працює школа:

«Використання інноваційних технологій для розвитку життєвих компетенцій учнів в умовах гуманізації навчально – виховного процесу»

Школа життєвої компетентності особистості
Місія школи життєвої компетентності особистості

Школа життєвої компетентності сприятиме досягненню нової якісної освіти на основі освоєннявихованцями стрижневих компетентностей, що дозволяють їм успішно інтегруватись в суспільство, визначати і втілювати свою життєву стратегію, бути мобільним конкурентноздатним, здатним до самоорганізації навчання протягом життя самореалізації, розкриття творчого потенціалу, до свідомого життєвого вибору і прийняття відповідальних рішень.

Головні життєві компетенції учня школи:

  • громадянські компетенції, готовність особистості до соціальної дії;
  • комунікативні компетенції, здатність до ефективного спілкування;
  • інформаційна компетент­ність;
  • здатність до набуття при­кладних навичок;
  • полікультурна компетент­ність;
  • підприємницькі навички;
  • компетенції саморозвитку та самоосвіти, навчання впродовж життя;
  • фундаментальні навички лічби та письма;
  • базові компетентності в галузі мате­матики, природничих наук і технологій;
  • володіння іноземною мовою
Кiлькiсть переглядiв: 309

Коментарi