Територія обслуговування


До уваги батьків!

Порядок прийому дітей до 1-х класів у 2019/2020 н.р.

Наказ МОН № 367 від 16.04.2018 "Про .затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти"

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 13 лютого 2019 року № 319-р «Про оголошення конкурсів на першочергове зарахування до закладів вищої медичної і педагогічної освіти за державним (регіональним) замовленням у 2019 році»

(для ознайомлення з документом перейдіть в кінець сторінки)

Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога за 9 місяців 2018 року

Упродовж січня – вересня 2018 року заклад отримав такі види і обсяги благодійної допомоги:

№ з/п Перелік товарів,робіт, послуг Сума Хто надав
1 Мультимедійне обладнання, придбане через участь у проекті «Майбутнє – спільна справа» (Цифрова камера PANASONIC Акустична система Штатив для камери Ноутбук Pentium № 3710 Настінний кронштейн для проектора Мишка Карта пам'яті Дошка маркерна Дошка коркова) 3000.00 3000.00 1500.00 ТОВ»УкрАгроком» СП»Чечеліївське ТОВ «Агрофірма «Маяк»
2 Дошка коркова 1200.00 Батьківська допомога
3 Дошка маркерна 1150.00 Батьківська допомога
Всього на суму: 9850.00

Завідуюча філії Кудрик Л.Б.

Фінансовий звіт за 9 місяців 2017 року про надходження та використання коштів

Кошторис - Балахівська ЗШ І-ІІ ступенів

Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду


Лист МОН Україна від 06.09.2016 № 1/9-464 «Щодо надання деяких роз’яснень з організації навчально-виховного процесу у початковій школі».

Міністерство освіти і науки України надає роз”яснення щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів у зв”язку зі змінами відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» та від 19.08.2016 № 1009 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222».
До пункту 14 Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 за № 472/26917. У випадку, якщо за рішенням педагогічної ради навчального закладу прийнято рішення у 2-му класі – протягом І семестру або протягом І і ІІ семестрів оцінювати навчальні досягнення учнів вербально, то у журналі у графах «І семестр», «ІІ семестр», «Рік» записується «Зар.» (зараховано);
у 2-4 класах з предметів інваріантної складової, які оцінюються вербально додано: «Я у світі» та «Трудове навчання».
До пункту 19. Колонки для фіксації результатів оцінювання ведення зошитів наприкінці кожного місяця не відводяться.
Міністерством готується проект наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
Одночасно інформуємо, що відповідно до листа Міністерства від 17.08.2016р. № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», результати навчальних досягнень учня/учениці не озвучуються в класі та на батьківських зборах і така інформація стосується тільки вчителя-учня-батьків (або осіб, які їх замінюють).
На уроці (у всіх класах початкової школи) учитель озвучує тільки вербальну оцінку роботи учня на уроці. У методичних рекомендаціях наголошується на тому, що це робиться з детальним поясненням досягнень дитини і доброзичливими порадами щодо того, як можна їх покращити у подальшому. Натомість оцінка в балах (що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці) ставиться в щоденник учня на перерві або після уроку.
На батьківських зборах інформація про бали, які одержують учні на уроках, не озвучується, а за умови запиту батьків готується у письмовому вигляді індивідуально для кожної родини. В інших випадках озвучується у індивідуальній бесіді з батьками.
Таким чином, під час оцінювання навчальних досягнень учнів акцент зміщується з «навчання для одержання високих балів, гарних оцінок» на «навчання для одержання якісної освіти».
З цією ж метою необхідно відмовитись від вибудовування рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу, або класів на паралелі для оприлюднення у класі, на батьківських зборах. Така інформація може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.
Потреба у роз’ясненні положення методичних рекомендацій про перевірку письмових робіт в адаптаційний період навчання в 1 класі ручкою не з червоною пастою, а іншого кольору викликана тим, що вчителі початкової школи часто користуються для перевірок ручками двох кольорів – з червоною пастою для позначення помилок і зеленою – для позначення правильно написаних букв, їх елементів, слів тощо.
Звертаємо увагу, що саме для забезпечення можливості застосування такого ефективного прийому перевірки у методичних рекомендаціях зазначено, що в зошитах, а також у щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя. Тож учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення.

Заступник Міністра П. К. Хобзей


До уваги батьків!

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

Незабаром у навчальних закладах планується проведення останніх дзвоників, державної підсумкової атестації, випускних вечорів. Традиційно, у ці дні учні та їх батьки вітають педагогічних працівників, дарують подарунки школярам або дитячим садочкам. Управління освіти, науки, молоді та спорту облдержадміністрації наголошує на неприпустимості збору коштів з батьків на подарунки вчителям, вихователям, директорам шкіл або дитячих садочків. Наголошуємо, що повагу та вдячність до вчителя можна виразити словом, добрим ставленням, а не матеріальним дарунком. Просимо Вас, шановні батьки, проявляти громадську свідомість і не порушувати законодавство!

Управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської ОДА


Дитиною вважається кожна людська особа до
досягнення нею вісімнадцяти років.

В різні епохи неоднаково дивилися на виховання і догляд за дітьми. Тільки у 17-18 ст. на дітей, нарешті, починають звертати увагу – шиють дитячий одяг, створюють дитячі іграшки, пишуть дитячі книги, дитячі пісні та музику.

“А хіба раніше діти не мали одягу, іграшок? – спитаєте ви”. Не мали. Дитина носила довгу сорочку, а коли виростала – одяг, як у дорослих.

У середньовічній Німеччині слово дитина було синонімом слова “дурень”. Знаємо, що дітям було нелегко, не було законів, які б оберігали їхнє життя.

Тільки у 1924 р. у м. Женеві було прийнято Декларацію прав дитини.

А у 1959 р. розроблена і втілена в життя нова Декларація прав дитини.

1989 р. у Ною-Йорку всі прогресивні країни світу підписалися під Конвенцією прав дитини.

В 1991 р. Україна приєдналася до Конвенції.

В 1993 р. в м. Києві створено Всеукраїнський комітет захисту дітей.

Згідно з Конвенцією Україна у квітні 2001 р. прийняла Закон про охорону дитинства.

Дитина потребує особливої охорони і піклування як до, так і після народження.

  • Основне батьківське завдання - виростити зрілу та відповідальну людину. Але які б якості батьки не намагалися розвивати в дитині, головне - будувати виховання на любові.
Кiлькiсть переглядiв: 659

Коментарi